زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96
نوشته شده توسط : khajenasir

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

 

زمان ثبت نام و برگزاری کنکورهای مرتبط با ارشد و دکتری در وزارت علوم و وزارت بهداشت تعیین شد. بر این اساس ثبت نام آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی در دانشگاه ها و موسسات وابسته به وزارت بهداشت در بهمن ماه ۹۵ انجام می گیرد. آزمون این گروه اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار می شود.

همچنین ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی در اسفند ماه ۹۵ و آزمون آن در تیرماه ۹۶ برگزار می شود. از این پس فارغ التحصیلان همه دانشگاه ها اعم از دانشگاه آزاد نیز باید برای شرکت در رشته های علوم پزشکی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در آزمون های وزارت بهداشت شرکت کنند.

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی از 1 اسفند ماه 95 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی www.sanjeshp.ir  آغاز می شود. مهلت ثبت‌نام داوطلبان تا 12 اسفند ماه ادامه دارد.

وزارت بهداشت در رشته های پزشکی و پیرا پزشکی دانشجوی ارشد می پذیرد. این آزمون در بین داوطلبین کنکور ارشد یکی از پر طرفدارترین کنکور های سراسری محسوب می شود زیرا بازار کار اکثر رشته ها بعد از فارغ التحصیلی مناسب بوده و فارغ التحصیلان از این جهت دغدغه ای ندارند.

این آزمون هر ساله در تیر ماه برگزار می شود و دو سال متوالی است که ساختار آن دچار تغییراتی شده و برخی رشته ها به صورت مجموعه در آمده اند؛ مانند مجموعه های علوم آزمایشگاهی، مجموعه تغذیه،  مجموعه مامایی و ... . 

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در مرداد ماه صورت گرفته و بعد از آن دانشجویان می توانند سال تحصیلی جدید را از مهر ماه شروع نمایند. زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در بهمن ماه 95 صورت خواهد گرفت.

داوطلبین علاقه مند به شرکت در  تمامی رشته های وزارت بهداشت می توانند جهت مشاوره در زمینه چگونگی شرکت در این رشته ها، منابع، نحوه مطالعه و آمادگی برای شرکت درآزمون با مشاورین سامانه ی صدای مشاور به شماره 9099071611 با خط ثابت و بدون گرفتن کد تماس حاصل نمایند.

 لینک مفید :

تخمین رتبه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96

 

 میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره

 کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با سامانه صدای مشاور

به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید

 





:: برچسب‌ها: زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 , زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 96 , زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت 96 , زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 , زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت , تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96 , تاریخ برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: